Friday, September 30, 2011

.: MAKIN MAHAL TAJAAN MAKIN TAK CUKUP KAIN ! :.


oh cikbee menyampas
oooooOhkeyhhhh...
tengok paper arini ??
suda baca wedding eksklusif memek eh silap, memey dengan norman ???
cukup tidak suka..!!

kalo korunk nak tengok,
                                                                 --------> klik sini  ...
cikbee kecik n tolong tutupkan siket mana mana yg terdedah tuu...




ok, sudah tonton ??
amacam ?? seksa tak ??
even tho' cikbee bukan amek jurusan fesyen, tapi cikbee nak komplain lah siket..

bagi cikbee, gaun tu tak lah nampak 12 juta pon..
sebab guna kain macam tak cukup je kan ?
pastu, kita sebagai orang islam, janganla nak tiru sangat gaun mat salleh or mek2 salleh tu..
ni tidak, gaun tu sampai paha kot ??
apakata labuhkan siket..
kan sopan tuu...
tak gitu kengkawan ??



p/s:: kawan cikbee kat alam maya ni, 
cikbee nak nasihatkan, janganlah seksi seksa sangat ye...
kesianlah dekat kaum adam tu... 
kot kot nanti terliur dorang duk tengok keputihan 
dan kegebuan tubuh badan kaum hawa tu nanti...
kang tak pasalpasal ter "on*ni" dalam toilet gara gara keseksian kamu...
nauzubillah...
ingatlah sahabat, dunia ni sudah meniti di akhir zaman..
bermakna, khiamat sudah hampir tiba...
sama samalah kita berubah kearah kebaikan...
:) 






No comments: