Wednesday, August 17, 2011

.: UCAPAN AIDILFITRI: DARI SAYA UNTUK EQBALZACK :.




assalamualaikum korunk...
malam ni, tgh bw tu cikbee terjumpa satu belog tersohor jugak ni.... 
iaitu belog kurasakan something dari EqbalZack.com a.k.a abg eq... disebabkan cikbee baru terjumpa belog abg eq, 
jadi cikbee mau mencoba nasib lah kat sini.. 
harap2 sempat la join GA ni...sebab tarikh tutup dia 17 ogos 2011 tau... 
korunk kalo nak join gak meh la bagi ucapan kat abg eq ni...


jadi, cikbee mau kasi ini kad raya khas untuk abg eq...





semoga kad raya yg tak seberapa dari cikbee ni selamat sampai dan diterima abg eq...
heee...


till then...
papaiii...
nota poket:: mau duit rayaaaaa...









4 comments:

~Nana 귀여운~ said...

saya cume nak cakap =
v
v
v
v

saya menyukai entry anda..ngeeeeeeeee :P

eqbalzack said...

salam,
terima kasih join GA abg eq. abg eq dah linkkan kat blog..
selamat berpuasa Bee...

deqlis said...

salam singgah baca ucapan rayer..gud luck..

cik najihah said...

gud luck :)