Sunday, August 21, 2011

.: kuih taik itik :.


assalamualaikum korunk semuaaaa....
arini cikbee nak story mory pasal kuih pelik kat qlate ni...


--
--
--
--
--


ok, tgk dah? tahu tak kuih ape tu? kalo tak kenal meh cikbee kenalkan...

yg bulat macam tak bulat tu, dipanggil kuih buah tanjung...
yg panjang macam bihun tu jala mas...
n yg putih tu kuih taik itik...heheee.. taik itik nye letak nama..huhuu..
utk pengetahuan korunk yg xtahu ttg kuih ni, kuih2 ni semua nya manis2 okeyhh...



till then,
papaii..
p/s:: selamat berbuka ya..
kalo mai qlate jgn lupa try kuih muih ni..
especially taik itik tuh.. 
:)






5 comments:

~Nana 귀여운~ said...

hapa ? pestime denga kuih taik itik ? muahahaha..

ummuabdullahsyaakir said...

Assalam,walau dah 15tahun tinggalkn kelantan,tapi kemanisan kuih2nya tetap terasa ditekak...hehe

Selamt berkenalan dan selamt berpuasa dari Egypt

Fatin Syafiqa said...

wahhh!menarik.xprnh mkn semua kuih kuih ni;p

petuapakar said...

Sebab tu mek2 kelate manis2 belako. hik3

klik sini untuk follow saya kembali

Lea IsNaw! said...

kueh tanjung je lea taw